woensdag 2 december 2009

Een eerste start is altijd gemakkelijk

Een eerste start met een web log is altijd gemakkelijk. Kies wat technologie, wat styling er over heen en klaar. Het werk gaat nu pas beginnen.

Het bloggen is voor mij een weergave van mijn persoonlijke ervaringen en meningen. Mijn doel op dit moment is het delen van concepten zoals ik ze in de praktijk tegen kom. Soms is er een onderbouwing, soms is het gewoon een zeer beperkte weergave van een paar ervaringen.

Om deze reden kies ik ook voor een blog zonder verbanden met LinkedIn, bepaalde communities, leveranciers etc. Het zijn mijn eigen meningen en ervaringen!

Ik hoop dat lezers de tijd vinden om te reageren, zodat we gezamenlijk wat meer begrip krijgen voor innovatie in werk!

De kop is er af, nu nog wat volgers zien te boeien...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten